Societatea comerciala care ofera spre vanzare toate produsele de pe www.redz.ro este denumita Red Solution Prest SRL, considerata ca fiind “Vanzator” si denumita in continuare   ca atare. Red Solution Prest SRL este inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/10731/2013, CUI RO32183682, avand sediul in Bucuresti, Str. Erou Ion Scortan 57, sectorul 2 si punctul de lucru in Str. Drumul Garii Nr. 7A, Parter, Ap. 4, Fundeni, Ilfov.

Folosirea acestui site (www.redz.ro) de catre orice persoana (atat fizica cat si juridica) care foloseste siteul in scopul de a se informa sau de a achizitiona produsele, denumit in continuare “utilizator”, reprezinta acordul acestuia fara limitari sau rezerve a prezentelor Termeni si Conditii.

Trimiterea unei comenzi se poate face doar de pe site-ul vanzatorului completand un formular de comanda, mai multe informatii despre plasarea comenzii pas cu pas se pot regasii in sectiune „Cum cumpar”: https://redz.ro/cum-cumpar/.

In momentul confirmarii unei comenzi cumparatorul isi exprima acordul privind incheierea contractului si isi asuma obligatiile ce-i revin.

Desi incercam sa evitam publicarea datelor eronate pe cat posibil, ne rezervam dreptul de a exista erori la publicarea automata a detaliilor produselor existente pe site: descrieri, fotografii, pret etc. In cazul unor erori, va rugam sa ne contactati.

Politică de confidențialitate

Vanzatorul se obliga ca datele cu caracter personal ale Cumparatorului sa nu fie divulgate catre terti. Cumparatorului ii sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Adunarea datelor personale introduse de catre utilizator in formularul pentru plasarea comenzii are ca scop informarea utilizatorului cu privire la starea comenzii trimise, expediere. Cumparatorul nu este sub nicio forma obligat sa furnizeze aceste date, insa acestea sunt necesare pentru prelucrarea cererii si livrarea marfurilor oferite de vanzator. Pentru acelasi scop sunt folosite datele furnizate verbal, telefonic sau prin email.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor privitor la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii personale in sectorul comunicatiilor electronice, Red Mobile are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate, un membru al familiei dumneavoastra ori o altă persoana.

In conditiile legii, doar la cererea scrisa a utilizatorului datata si semnata, vanzatorul are obligatia de a confirma solicitantului, gratuit, o solicitare pe an, daca prelucreaza sau nu datele sale personale, sa rectifice, blocheze, actualizeze sau sa stearga complet, transforme in date anonime, in mod gratuit, datele care nu sunt conform legii 677/2001.

Utilizatorul site-ului este direct raspunzator de datele pe care introduce si le lasa la dispozitia site-ului, luandu-si obligativitatea de a furniza date reale. Orice eroare sau prejudiciu survenite in urma declararii unor date false sau gresite nu constituie obiect de raspundere din partea noastra, eventualele prejudicii produse utilizatorului din aceasta cauza fiind suportate de catre acesta. Daca anumite date din cele furnizate de dumneavoastra sunt incorecte sau incomplete, avem rugamintea sa ne contactati cat mai rapid in vederea remedierii situatiei.

Prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR)

Va rugam sa parcurgeti documentul referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul document: Politică de Confidențialitate

Garanție

Garantia este obligatia legala si contractuala pe care Red Mobile o are fata de utilizator, cu privire la calitatea produselor si serviciilor oferite.

Obligatia de garantie a vanzatorului ia nastere in momentul in care cumparatorul ridica produsul de la curier, potrivit prevederilor art. 9-14 (legea nr. 449/2003) si este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.

Durata medie de utilizare pentru produsele ce sunt expuse la uzura zilnica/intemperii au o durata medie de 6 luni, 180 zile (in aceasta categorie regasim Curelele de ceas, Husele de protectie etc.). Deasemnea durata medie are acelasi termen si pentru produsele a caror utilizare nu poate fi masurata (incarcatoare, baterii externe, cabluri de date si/sau incarcare, adaptoare incarcare, casti cu/fara fir etc.)

Garantia este recunoscuta doar daca accesoriile sunt montate si instalate in serviceuri autorizate. Toate produsele comercializate de vanzator trebuie aplicate, montate sau instalate in ateliere gsm, magazine de profil sau alte service-uri autorizate lucrului cu accesorii gsm. Vanzatorul nu este responsabil de daunele ce pot aparea la produsele utilizate incorect.

Nu fac obiectul garantiei: defectiunile care apar in urma montarii, utilizarii sau manipularii intr-un mod neadecvat a produselor de catre cumparator (exemple: aplicare incorecta a foliilor de protectie, distrugeri etc.).

Utilizatorul care a constatat primirea unui altui produs decat cel comandat poate utiliza garantia oferita de vanzator in temeiul legii nr.449/2003. Constatarea se va efectua in prezenta unui reprezentant al vanzatorului.

Daca produsul primit se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile de pe site sau prezinta defecte de fabricare, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi inlocuit cu un alt produs sau restituirea sumei de bani platite. Daca se decide inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta primind o noua garantie. Daca valoarea produsului nou este mai mica, cumparatorul va primi rambursarea partiala pana la valoarea produsului inlocuitor, sau poate achizitiona inca un produs folosind suma de bani ramasa.

Perioada maxima de timp pentru solutionarea problemelor legate de garantie este de 15 zile calendaristice.

Pentru garantie este necesar sa respectati unul din urmatorii pasi:
a) Sa contactati reprezentantii Red Mobile in scris la adresa de email sales@redz.ro, mentionand datele dumneavoastra de contact, numarul facturii, si produsul in cauza.
b) Sa ne contactati telefonic la numarul 0725.615.571

Criteriul obligatoriu este ca produsul ce face obiectul garantiei sa vina insotit de o copie sau de originalul facturii de achizitie, pentru a face dovada efectuarii tranzactiei si a identificarii produsului.

Retur

Conform O.U.G. nr.34/2014, cumpărătorul beneficiază de 14 zile în care se poate retrage dintr-un contract încheiat la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suportă alte costuri decât cele privind cheltuielile de curierat pentru retur. (alin. (2), art 14, O.U.G. nr.34/2014). Termenul de 14 zile face referire la perioada in care cumpărătorul este necesar sa notifice vanzatorul prin formularul eletronic de mai jos.

Returul sau schimbul produselor se va face prin intermediul unui serviciu de curierat, adresa in care cumpărătorul va realiza trimiterea colelutului cu produsele ce doreste a le returna este Str. Drumul Garii nr. 7A, Parter, Ap. 4, Localitate Fundeni, Judet Ilfov, Detinatar Red Solution Prest SRL, Nr. Telefon Contact 0725.615.571. Daca expeditorul difera de persoana ce a plasat comanda initiala va fi necesar a se mentiona in campul dedicat “observatiilor” din ordinul de expeditie (denumit si AWB) numarul de comanda sau numele persoanei din comanda pentru a se putea recunoaste a carei solicitari de retur apartine coletul.

In cazul in care produsele returnate prezinta anumite modificari fizice sau chimice, lovituri, zgarieturi, accesorii lipsa, sau alte defecte ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor create. Deasemenea, pentru a fi eligibile returului produsele trebuie insotite de ambalajul original. (alin. (3), alin. (4), art 14, O.U.G. nr.34/2014).

Returul contravalorii produsului se poate realiza doar prin virament bancar in contul IBAN furnizat de cumparator in formularul electronic din sectiunea dedicata returului de pe site : www.redz.ro/retur . Contul furnizat de clienti este necesar sa fie cont bancar deschis in lei, conturile in alte monede nu pot fi folosite.

Vanzatorul va restitui contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile de la data la care este instiintat de cumparator despre decizia de a incheia contractul. In acelasi termen calendaristic de 14 zile, cumparatorul este obligat sa returneze produsele primite, iar vanzatorul poate amana rambursarea sumei pana la data receptionarii produselor.

Comandă

Dupa completarea si trimiterea formularului de comanda insotit de produsele dorite comanda este considerata “in asteptare” pana in momentul in care unul dintre agentii comerciali va vor contacta, in termen de maximum 24 de ore lucratoare. Daca produsele exista in stoc si sunt gata de livrare agentul comercial va modifica statusul comenzii in “comanda confirmata” urmand a fi expediata prin curier.

Prin trimiterea comenzii cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
Prin trimiterea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.
Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

Factură

Factura va fi transmisa prin posta electronica catre adresa de email indicata in livrarii comenzii de catre firma de curierat.

Documente contractuale

Prin inregistrarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Notificarea primita de catre cumparator, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face telefonic.
Pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de bunuri si/sau Servicii din comanda va anunta cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii de catre cumparator de la vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a comenzii.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre vanzator pe site vor sta la baza contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre vanzator.

Plată și livrare

Plata produselor achizitionate de catre cumparator se poate face online, cu cardul, sau sub forma de ramburs la curier.

Trimiterea produselor se realizeaza prin intermediul firmelor specializate de curierat, termenul de livrare standard este de 1-2 zile lucratoare de la expediere, insa vanzatorul nu este raspunzator de programul de livrare a firmei de curierat, de intarzierile sau daunele provocate din culpa serviciului de curierat. Orice pretentii vizavi de serviciile de transport urmeaza a fi solutionate in contradictoriu cu firmele de curierat.

Tarifele aferente serviciilor de livrare sunt cele practicate de terti si pot diferi in functie de marimea coletului sau plicului, distanta de livrare, si de distanta intre punctul de livrare din orasul dumneavoastra si adresa dumneavoastra. Costurile de transport aproximative vor fi comunicate de catre vanzator cumparatorului, la momentul trimterii.

Prin acceptarea livrarii, cumparatorul este de acord cu tarifele de expeditie si a duratei de livrare.

Litigii

In cazul in care apar anumite neintelegeri intre vanzator si cumparator se va incerca rezolvarea acestora pe cale amiabila. In cazul aparitiei unui litigiu, partile accepta, conform legislatiei in vigoare, competenta instantelor judecatoresti de la sediul vanzatorului (Bucuresti, Sector 2).

Dispoziții finale

Valoarea maxima a despagubirilor datorate de vanzator unui anume client in cazul livrarii necorespunzatoare sau nelivrarii, este valoarea sumelor incasate de vanzator de la client.

Produsele prezentate pe site-ul www.redz.ro sunt disponibile in limita stocului. In situatia in care pe site este anuntat ca stocul este limitat exista posibilitatea ca stocul sa fie deja epuizat.

Foliile de protectie pentru ecran construite din sticla securizata acopera suprafata plana cu exceptia foliilor cu colturi rotinjite ce acopera suprafata integral, acest lucru fiind specificat in pagina produsului. Folia de sticla fara colturi rotunjite va fi mai mica proportional cu partea rotunjita a ecranului.

Ne rezervam dreptul unilateral de a schimba, corecta, adauga sau retrage acesti termeni fara o notificare in prealabil, aceste schimbari intrand in vigoare in momentul publicarii pe site.

Nu comercializam produse marca Apple, Samsung, LG, sau Huawei, produsele existente pe site sunt compatibile cu dispozitivele mentionate.